sâmbătă, 23 iunie 2012

Norocul unei femei


            Numai dacă te copleşeşte disperarea şi drumul prin viaţă ţi se pare uneori înceţoşat, doar atunci te rog să citeşti acest blog. Acest adevăr se va afla aici, scris de o femeie ce a cunoscut şi necazurile dar şi bucuriile vieţii prin care a trecut. Am plecat în camera mea şi m-am privit în oglindă. Am văzut o femeie norocoasă, deşi trecută de o anumită vârstă, chipul ei putea să mai zâmbească. Acum a trebuit să aflu pe calea cea mai dureroasă că dragostera cere mult mai mult de la un om.
             Ochii lui migdalaţi erau plini de blândeţe şi binefacere.Când l-am văzut l-am recunoscut. Era tot un suflet pierdut, cum am fost şi eu. Am zis acum, că trebuie să-mi transform soarta aceasta în noroc. Dacă o să mai aştept mult....nu va mai fi nimic...totul se va spulbera....şi s-a spulberat...Era genul de om căruia îi plăcea să domine, care considera femeile creaturi fragile dependente de bărbaţi.           
             Eu nu am fost acest gen de femeie şi norocul îmi surâse....dar pentru puţin timp. Poveştile lui de dragoste nu mă interesau, dar doream să le ascult....deşi ştiam că nu-mi fac mult bine.
             Toate sărutările lui, toate îmbrăţişările arzătoare, sălbatice, nemaicunoscute până atunci, m-au făcut să mă simt într-un extaz total...faceam poze...poze...oare pentru cine?
             Simplu fapt de a ţine telefonul mereu lângă tine, însemna ceva pentru mine...şi pentru el era la fel. Exista o legătură spirituală directă cu o încărcătură simbolică....iubirea...ceea ce dezvăluia o latură umană a personalităţii noastre. Fotografiile vor rămâne mereu în inimile noastre...aceste clipe odihnitoare, dar fără suflet viu, ne vor încărca bateriile cu energia pozitivă la bătrânete.
             Da... a fost iubire...şi ce păcat că astăzi nu mai este....dar există multe lacrimi de ambele părţi. Astăzi am simţit că viaţa mea a fost atinsă de ceva foarte profund.O expierenţă profund spirituală cu care am încercat să mă înalţ şi eu odată cu aceste spirite înalte.
             Povestea aceasta, va continua...aşa după cum a fost şi va fi simţită...unii plângând, alţii dansând, alţii dormind....
             Acum simt foarte clar ca o misiune pe care trebuia să o îndeplinesc, va fi îndeplinită.Îmi doresc să scriu doar adevăratele mele sentimente şi nu unele artificiale.




********************************
************************
*****************
************
******
***
*






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu