joi, 28 iunie 2012

Dansul şi cântecul, două terapii alternative

Toate experimentele făcute în domeniul stresului au descoperit un remediu neaşteptat:cântecul şi dansul.
Să fredonezi o melodie care se difuzează la radio sau să cânţi tu o melodie , pur şi simplu, face mult bine creerului. La cea mai mică durere nu vă aşezaţi iute în pat, ci dansaţi...aşa reuşiţi să înlăturaţi oboseala şi boala ce vine ca o scorpie rea, în suflertul omului bun. Omul cel rău nu se teme de ea, o tratează cu mare indiferenţă. Fenomenul cu fredonarea cântecelor, indiferent de genul lor, este o magie către corpul uman.
Vreau să vă spun , că eu nu am trăit în puf , dar muzică am ascultat...şi am şi fredonat, ori de câte ori am putut. Acest fenomen nu este întâmplător....undele sonore pun în mişcare toţi centrii nervoşi din creer şi aşa se înlătură stresul.
Dansul este , şi el o relaxare totală, deoarece cercetătorii au afirmat că e suficient să atingem măcar odată pe zi pământul de sub picioarele noastre , cu tălpile goale, bătându-l cât putem de tare. Această vibraţie ne va bine dispune şi ne va uni cu puterile sale miraculoase. Dar dacă noi vom şi cânta în timpul dansului e mult mai bine...., imunitatea va deveni mult mai puternică. Întreg corpul ajunge în perfectă armonie cu natura toată...fără să mai simţim acea izolare de restul lumii. S-a confirmat ştiinţific, că toate cântecele, au un rol binefăcător, mai ales cele religioase. Chiar şi cântecele de jale(de despărţire, înmormântare, doinele) au o conotaţie aparte, astfel individul reuşind să uşureze starea sufletească pe care o are. Cânecul ne mobilizează, ne dă putere să supraveţuim cât mai mult, uitând de grijile de peste zi. Uneori unii oameni se închid în ei din cauza lipsei calităţilor vocale sau a auzului muzical, dar nu este bine....putem cânta şi cu voce slabă, ne ajută să ne curăţăm plămânii şi bronhiile, să scăpăm de răceală şi alte multe boli.
Sfatul meu este să vă trataţi cât mai natural...nu aveţi ce regreta....vă spune MĂRIUCA, o fetiţă crescută la ţară. Multă lume mi-a remarcat vocea, ascultându-mă în fiecare zi cântând ...dar nu am reuşit să ajung o cântăreaţă renumită , ca cele din vârf. Ma declar mulţumită, că am fost apreciată de cine m-a auzit cântând până acum. Dacă lângă cântecele mele preferate mai scriu şi câte o poezie, atunci pot să spun cu sufletul pe inimă că nu am trăit degeaba pe acest pământ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu